.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شناسایی 6هزار واحد صنفی متخلف در گلستان

معاون نظارت و بازرسی سازمان بازرگانی گلستان گفت: شش هزار و 208 واحد صنفی متخلف در 9 ماه سال جاری در استان گلستان شناسایی شدند.

قربان حسام ظهر افزود: بیشترین موارد تخلف مربوط به گرانفروشی، عدم درج قیمت، تقلب در کسب، عدم صدور فاکتور، عرضه خارج از شبکه بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای نظارت و بازرسی و کنترل فعالیت واحدهای صنفی طی 9 ماهه اول سال جاری 93 هزار و 673 واحد صنفی، تولیدی، خدماتی، خرده فروشی و عمده فروشی مورد بازرسی قرار گرفتند.

وی اظهار داشت: از این تعداد شش هزار و 593 واحد صنفی خرده فروشی، چهار هزار و 725 واحد صنفی عمده فروشی، هزار و 811 مورد انبار، 85 مورد سردخانه بازرسی و 14 هزار و 873 واحد ارائه دهنده خدمات، چهار هزار و 10 واحد تولیدی صنفی و هزار و 474 واحد تولیدی صنعتی توسط کارشناسان اداره نظارت و بازرسان طرح تشدید مورد بازرسی و نظارت قرار گرفتند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان بازرگانی گلستان بیان داشت: باتوجه به تصویب قانون حمایت از مصرف کننده و براساس ماده22 این قانون از ابتدای آذرماه رسیدگی و صدور رأی پرونده ها به اداره کل تعزیرات حکومتی واگذار شد.

وی عنوان کرد: براساس مواد 52 تا 72 قانون نظام صنفی صلاحیت رسیدگی به پرونده واحدهای صنفی عمده و خرده فروشی به هیئتی مرکب از نمایندگان سازمان بازرگانی، مجمع امور صنفی و دادگستری واگذار شده بود که پس از تصویب قانون حمایت از مصرف کننده این امر به اداره کل تعزیرات حکومتی واگذار شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.129 seconds.